راه های افزایش فروش از طریق لینکداین

افزایش فروش
چطور می توانید موجب افزایش فروش محصولات و خدمات خود شوید؟ شاید لینکداین پاسخ سؤال تان باشد. تست کنید.

وب سایت برند شخصی شما، مهم ترین ابزار و جایی ست که ارتباطات بامعنایی در آن می تواند رخ دهد. وقتی که قرار باشد خودتان را به عنوان یک متخصص در حوزه ی ویژه ی خودتان بشناسانید به محتوای عالی و شبکه ی اجتماعی قدرتمند مثل لینکداین نیاز دارید تا به اشتراک بگذارید.

همانطور که می دانید برنامه ها و ابزارهای متعددی برای این منظور هست اما شما باید بتوانید برنامه ای را که با توجه به حوزه و مخاطبان شما مناسب را انتخاب کرده و روی آن تمرکز کنید. اما امروز در این پست، Susan Gilbert بطور ویژه درباره ی لینکداین صحبت کرده و نکاتی را ارائه می دهد.

خب، برند شخصی شما، چگونه می تواند فروش بیش تری را به خود جذب کند؟ همه ی این اتفاق ها از فعالیت های روزانه و تعاملات درگیرکننده و سازنده ایجاد می شوند. لینکداین هم یکی از برترین ابزارهای شبکه های آنلاین است که به شما اجازه می دهد با مشتریان بالقوه و تاثیرگذاران حوزه ی خود ارتباط برقرار کنید.

در اقتصاد موبایل امروز، همه ی حرف ها بر سر ایستادگی و دوام آوردن با بازارِ هدف و پرورش روابط با استفاده از متد معتبر است. در اینجا چند راه هست که برند شخصی شما می تواند در برنامه ی لینکداین، ارتباطات خوبی را ایجاد کرده و باعث فروش و فرصت های زیادی شود.

ارتباطات سودآوری را در لینکداین بسازید
اولین جایی که باید برای ساخت برند شخصی شروع کنید یک پروفایل به روز شده و تخصصی است که ارتباطات جدید را به خود جذب کند. از همان روزی که ملحق شده، با گروه های تخصصی به تعامل پرداخته و به اشتراک گذاری محتوای شرکت تان می پردازید در حال تجربه ی رشد واقعی با استراتژی هایی که در ادامه می آید هستید:

با برنامه تبلیغاتی آغاز کنید
حتی اگر تاکنون در بودجه ی خود درنظر ندارید، اما این استراتژی را در آینده، جایی که بتوانید از مزایای تبلیغات پرداخت شده در لینکداین استفاده کنید قرار دهید. ویژگی های آنها به شما کمک می کند تا پا را فراتر از ارتباطات ایمیلی نهاده و سریع تر از رشد طبیعی، موجب سوق دادن سمت فروش می شود.

ارتباط خود را با شبکه تان، حفظ کنید
اگر متوجه شدید که برندتان، چند ارتباط خشک و غیرمتحرک دارد یعنی زمان آن فرارسیده که آنها را با به روزرسانی ها، اطلاعات جدید، رویدادهای ویژه و … پرورش دهید. از InMail برای دستیابی به افراد با رویکرد غیر فروش و با ارائه ی اطلاعات مفیدی که برای مشکلات شان هم راهکار باشد استفاده کنید.

در گروه ها، فعال بمانید
برند شخصی شما می تواند ارتباطات جدیدی را از طریق ملحق شدن و شرکت در گروه های تخصصی بدست آورد. سایر اعضا و صاحب نظران مسائلی دارند که شما می توانید در رسیدن به راهکار کمک شان کنید. همینطور این فضا، جایی ست که شما می توانید مقالات و اخبار مفید مرتبط با حوزه ی خود را به اشتراک بگذارید. اما همواره به یاد داشته باشید که محیط های این چنینی فقط و فقط برای ایجاد ارتباطات سازنده و کمک به یکدیگر است، نه روندی برای ارتقای شخصی!

هر روز، پستی را قرار دهید
این مورد، می تواند مقاله ای باشد که در گذشته روی بلاگ یا لینکداین شما گنجانده شده است یا حداقل پستی را از وب سایت تان منتشر کنید. با یک تیتر جذاب و توضیحاتی از برندتان می توانید نظرات و بازخوردی را جذب کنید که می تواند مستقیماً آنها را به محصولات و خدماتی که در وب سایت تان قرار گرفته هدایت کند.

فروش اجتماعی در حالت آنلاین برجسته تر می شود و برند شخصی شما فرصت شگفت انگیزی را در ایجاد ارتباطات معتمد و هوشیارانه دارد که می تواند آنها را در سطح لینکداین تبدیل به مشتری کند. هر روز و هر هفته لینکداین خود را چک کنید و با شبکه ی خود در ارتباط بمانید تا علاقه مندان بیش تری را به خود جذب نمایید.

نقش لینکدین در بازاریابی محصولات شرکت ها چیست؟

نقش لینکدین در بازاریابی برای کارآفرینانی که تازه کسب و کار خود را شروع کرده اند چگونه چگونه عمل می کند؟ ممکن است”Linkedin” مانند فیس بوک و توییتر مشهور نباشد، اما اگر در بخش( “B2B” فروش خدمات و محصولات شرکت های دیگر) فعالیت دارید می تواند ابزاری مفید برای بازایابی به شمار رود. با پدیده فکر مهتر همراه باشید به برسی نقش لینکدین در بازاریابی بپردازیم.

نقش لینکدین در بازاریابی
نقش لینکدین در بازاریابی برای کسب و کارهای تجاری موفقیت آمیز به شمار می رود، در این شبکه حدود ۳۰۰۰ کارشناس و کارآفرین موفق حضور دارند و کسب و کار خود را به اشتراک مخاطبان خود قرار می دهند، و یک ابزار قوی و فعال برای بازاریابی محصولات/خدمات شرکت ها به شمار می رود.

ساخت حساب کاربری شخصی و حرفه ای
یکی از بدترین شرایطی که یک کارآفرین می تواند در شبکه های اجتماعی به وجود بیاورد این است که حساب کاربری خود را بسازد و آن را بدون استفاده رها کند. برای پروفایل های کسب و کار خود از پست های شخصی استفاده نکنید، پست های شما باید مربوط به پروژه های کسب و کار باشد تا مشتریان، و کارکنان جذب تجربیات کسب و کاری تان گردند. دیگران را با تمرکز جذب خود کنید، (با مهارت های خود) به طور مثال با استفاده از تجربیات خود استراتژی های توسعه کسب و کار را در اختیار همکاران قرار دهید. از همکاران خود نیز بخواهد تجربیات خود را با شما به اشتراک بگذارند.

صفحه شرکت خود را در لینکدین گسترش دهید
اگر حساب شخصی خود را به روش صحیحی تکمیل کردید، می توانید روی صفحه شرکت در لینکدین تمرکز داشته باشید. اطمینان حاصل کنید می توانید تبلیغات خود را در لینکداین به روش صحیحی به اشتراک بگذارید، اما اگر شما حساب کسب و کار شرکت را راه اندازی نکرده اید، و با مشکلاتی در به اشتراک گذاشتن مطالب مواجه شدید، لینکدین به عنوان راهنمایی پیام هایی را برای شما ارسال می کند. با اعلام موافقت شما برای راهنمایی های ارسالی درباره شرکت مواردی که لازم به اشتراک گذاری است را منتشر کنید. قرار دادن محصولات و خدمات در این شبکه ها بسیار مهم است، تمام پیام هایی که از سوی افراد و شرکت ها برای تان ارسال می سود را پاسخ دهید. از ابزاری به نام “Buffer” که به انتشار تبلیغات شما کمک می کند بهره ببرید و در زمان مناسب مطالب را انتشار دهید.

ایجاد گروه در لینکدین
ایجاد گروه در لینکدین می تواند درباره هر موضوعی که شما بخواهید باشد، برای ایجاد گروه از دیدگاه یه مسئله مهم بنگرید، مانند گروه تبادل نظر، تبادل تجربیات و … مطالب شرکت باید باعث ایجاد فرصت هایی برای گفتگو شود، تا اطلاعات بهتر قابل تبادل شوند. طبق بخشی که در آن فعالیت دارید سوالات خود را بپرسید. به طور مثال گروهی بسازید با نام “Boagworld” و درباره مشکلات و چالش هایی که مردم هنگام ساختن وب سایت با آن مواجه اند گفتگو کنید.

پتانسیل عظیم و پنهان
فعالیت با شبکه لینکدین کار آسوده ای نیست، اما ابزار بسیار مفید و قابل اهمیتی به شمار می رود، می توانید از متخصصان شرکت پدیده فکر مهتر برای توسعه فروش محصولات خود و ساختن قواعدی جدید برای برند خود استفاده کنید. استفاده از لینکداین فقط مختص تبلیغات نبوده، می توانید برای استخدام کارکنان خود از این شبکه بهره مند شوید. با دانستن این اطلاعات دیگر از خود نمی پرسید که چگونه از لینکدین برای بازاریابی استفاده کنیم؟ با مدیریت صحیح به بهترین نتیجه دست پیدا نمایید.
نقش لینکدین در بازاریابی کسب و کار شما چگونه است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دسته بندی : بک لینک