آموزش ساخت بک لینک با 17 تکنیک آسمان خراش ” حتما در کانال تلگرام نیوسئو عضو شوید (در کانال محتوایی هست که در سایت نیست!)

دوستان عزیزم در این مقاله بی نظیرترین تکنیک های ساخت بک لینک را معرفی می کنم. اگر مقالات من را دنبال کرده باشید بارها با عبارت آسمان خراش مواجه شده اید و می دانید که این نام الگوریتم های خاص سئو امیر قمصری است. امیدوارم مورد توجه شما قرار بگیرد و به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنید. می دانم به زودی این مقاله فوق العاده مفید و ارزشمند هم مثل تمام مقالات دیگر سایت نیوسئو و امیر قمصری در سایت های سئو، خبری و … منتشر می شود و بعضا حتی به اسم خودشان منتشر می کنند اما امیدوارم در محتوا دست نبرند تا همه از این تکنیک های ناب استفاده کنند.

دوستان عزیزم بدانید که این مقاله قطعا بسیاری از سئوکاران را خشمگین می کند، چرا که آنها فکر می کنند همه چیز را باید برای خود نگاه دارند و نکته ای را به کسی آموزش ندهند در حالیکه راز موفقیت امیر قمصری و بیش از 100 برابر شدن سرمایه او در سه سال صداقت در کار و آموزش و خدمت به دیگران است …

برویم سر این تکنیک های ناب :

تولید محتوا، بهتر از بهترین!

در این تکنیک باید سعی کنید محتوایی را منتشر کنید که بتوانید با آن ضربه سختی به بهترین رقبای خود بزنید.

برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:

انتخاب کلمات کلیدی که می خواهید در آن ها رتبه به دست بیاورید.
تک تک کلمات کلیدی که انتخاب کردید را در گوگل جستجو کنید تا متوجه شوید که کدام رقیب رتبه نخست را دارد. به این ترتیب سرسخت ترین رقبای خود را در هر عبارت کلیدی پیدا خواهید کرد.
به محتوای منتشر شده در سایت قوی ترین رقیب خود نگاهی بیاندازید و به این موضوع فکر کنید که چطور می شود محتوایی بهتر از آن تولید کنید. آیا نکته ای است که بتوانید برای بهبود و ارتقاع محتوا استفاده کنید؟ نقاط قوت و ضعف محتوا چیست؟
دست به تولید محتوای برتر بزنید و آن را در سایت خود منتشر کنید.
سایت هایی که به رقبای شما لینک داده اند را پیدا کنید. برای این کار می توانید از ابزارهای سئو سایت استفاده کنید که قبلا معرفی کرده ام. همچنین سایت های قدرتمند و مرتبطی که هنوز به رقبای شما بک لینک اختصاص نداده اند را پیدا کنید.
با استفاده از ایمیل با مالکان این سایت ها یا وبلاگ ها ارتباط برقرار کنید.
به عنوان مثال:

سلام حمید عزیزم

من مدتی بود که سایت/ وبلاگ تو رو مورد بررسی و جستجو قرار دادم و مقاله ای در رابطه با استراتژی های سئو سایت پیدا کردم. واقعا باید بگم مقاله بی نظیری بود و از خواندن اون بسیار لذت بردم.

اما نکته ای که خواستم بگم این بود که تو یک لینک به یک مقاله قدیمی در رابطه با فاکتورهای رتبه بندی گوگل اختصاص داده ای، البته من این مقاله را دوست داشتم چون واقعا ارزشمند بود. اما اگر دوست داری می تونی به این مقاله من که جدیدتر و به روزتر هست لینک بدهی.

این لینک مقاله است که می تونی برای اطمینان بررسی کنی. [link]

این مقاله می تونه مطلب تو رو ارزشمندتر از قبل بکنه. به هر حال، امیدوارم همچنان کارت رو عالی انجام بدی و موفق باشی.

ممنونم,

امیر

همانطور که می بینید با صراحت درخواست بک لینک مطرح نمی شود. شما هم باید در پیام ارسالی خود اندکی دقت و احتیاط کنید و از درخواست صریح لینک خودداری کنید.

ساخت لینک با استفاده از لینک های شکسته

شما دوستان عزیز می توانید در سایت های مرتبط با کسب و کار خود به دنبال لینک های خراب یا شکسته بگردید و درخواست دهید که لینک شما را با آن لینک خراب جایگزین کنند.

دقت داشته باشید لینک های شکسته ای برای شما مفید خواهند بود که محتوای آن دقیقا مرتبط با مقاله شما باشد.

بعد از این که لینک شکسته ای که برای شما می تواند مفید باشد را پیدا کردید، با استفاده از ایمیل اقدام به برقراری ارتباط با مالک سایت کنید. (از همان ایمیل اول با کمی تغییرات می توانید استفاده کنید.)

برای شناسایی لینک های شکسته/ خراب می توانید از ابزار Broken Link Checker استفاده کنید.

گرفتن بک لینک از طریق نقد و بررسی مشتری

شما می توانید به راحتی از طریق نقد و بررسی که به از سوی یک مشتری در سایت فروشگاهی قرار می دهید بک لینک به دست بیاورید.

دوستان عزیزم، این را بدانید که فروشگاه های اینترنتی تمایل زیادی دارند که با قرار دادن نظرات مشتریان خود، اعتماد مخاطبان را برای خرید یک کالا بدست بیاورند. چون می دانند که مخاطبان به نظرات مشتریان بیشتر از هر تبلیغ دیگری اعتماد و توجه می کنند.

فروشگاه های اینترنتی در بعضی مواقع لینک وبسایت مشتریان خود را در نقد و بررسی نوشته شده توسط آن ها قرار می دهند تا کاربران و مخاطبان متوجه شوند که این نظرات توسط مشتریان واقعی نوشته شده است. پس از این موقعیت کلیدی حتما استفاده کنید.

قرار دادن و اصلاح لینک در جاهایی که حق شما است!

می توانید با استفاده از گوگل سایت هایی را که از محتوای شما استفاده کرده اند یا به برندتان اشاره کرده اند را پیدا کنید و از طریق ایمیل از آن ها تقاضای قرار دادن لینک بکنید.

کار بعدی که می توانید انجام دهید، تقاضای اصلاح لینک های خراب در سایت هایی است که از محتوای شما استفاده کرده اند. به این ترتیب می توانید مقداری بک لینک با ارزش به دست بیاورید.

البته باید تقاضای خود را کاملا مودبانه مطرح کنید.

ساخت یک اینفوگرافی فوق العاده و به اشتراک گذاری آن

من به شما نمی گویم که چگونه یک اینفوگرافی را طراحی و ایجاد کنید. چون هر فردی سبک و سلیقه متفاوتی خواهد داشت.

تنها نکته ای که باید به آن توجه کنید، قرار دادن قطعه کد html برای قرار دادن اینفوگرافی در صفحه وبسایت است. همچنین باید در آن لینک سایت خود را قرار دهید.

دو راه وجود دارد که می توانید با استفاده از به اشتراک گذاری اینفوگرافی بک لینک کسب کنید:

پیشنهاد استفاده از اینفوگرافی به بلاگرهای مرتبط با موضوع کسب و کار شما (به خصوص وبلاگ نویسانی که از وبسایت شما به عنوان منبع استفاد کرده اند.)
ترغیب وبسایت ها یا وبلاگ های مرتبط با موضوع شما برای به اشتراک گذاری اینفوگرافی. برای این کار یا باید یک مقدمه قوی و تاثیرگذار برای اینفوگرافی خود بنویسید تا وبسایت ها ترغیب به استفاده از آن ها شوند و یا این که با پرداخت مبلغی از آن ها بخواهید که اینفوگرافی شما را در سایت خود منتشر کنند.

آموزش ساخت بک لینک – بایدها و نبایدها ” حتما در کانال تلگرام نیوسئو عضو شوید (در کانال محتوایی هست که در سایت نیست!)

 

ساخت بک لینک برای سایت ها شامل قوانینی می باشد که در مبحث آموزش سئو باید آن را بیاموزید. امروز می خواهیم درباره این قوانین لینک سازی صحبت کنیم. بر کسی پوشیده نیست که لینک ها یکی از 3 فاکتور رنک دهی برتر در گوگل هستند و می توانند مزیت های زیادی برای وب سایت شما داشته باشند. اما موارد گیج کننده ای درباره اینکه چه مواردی برای ساخت بک لینک مفید هستند و چه مواردی نه، وجود دارد. امیدوارم این مقاله به شما کمک کند جواب سوالات خود را بیابید.

بایدها :

بسیارخب! بایدها کدام هستند؟ چه کارهایی را باید انجام دهیم؟ اولین کاری که باید انجام دهید و بسیار مهم است این است که:

ارزش لینک را متوجه شوید. جدا از پتانسیل رنک گیری، باید به این دقت کنید که این لینک چه ارزشی برای سایت شما به ارمغان می آورد؟ آیا برای سایت شما ترافیک به همراه خواهد داشت؟ آیا ارتباطی به سایت شما دارد؟ آیا چگالی بالایی دارد؟ گزینه های خود را وزن دهی کرده و ببینید چه فاکتورهایی برای سایت شما ارزش محسوب می شوند.
لیست محلی: لیست محلی هنوز عملکرد بسیار خوبی دارد. این ارجاعات کسب و کار محلی بر روی چند پلتفرم متفاوت فعال هستند و سرویس هایی مانند Moz Local یا Yext می توانند به شما کمک کنند این کار را بهتر انجام داده و بیشتر در این نتایج دیده شوید. این نتایج به گوگل نشان می دهند که این کسب و کار واقعا همان جایی که ادعا می کند واقع شده است. این لیست شامل اطلاعات دقیق کسب و کار از جمله اسم، آدرس و شماره تلفنی است که شما برای آن معین می کنید. مسئله ای که اغلب اوقات درباره آن صحبت نمی شود این است که برخی از این لیست های کسب و کار محلی هیچگاه توسط گوگل ایندکس نمی شوند.
یکی از کارهایی که سئوکارهای محلی مدت ها است انجام می دهند، این است که صفحه ای را در سایت شما می سازند که می گوید موقعیت شما کجاست. به لیست های محلی لینک دهید تا به گوگل کمک کنید شما را ایندکس کند.

اشارات برند بدون لینک. یکی از ساده ترین روش های لینک گرفتن این است که افرادی که به برند یا کمپانی شما اشاره کرده اند اما به شما لینک نداده اند را پیدا کنید. فرض کنیم این مقاله در رابطه با معرفی کمپانی های موفق سئو است و در آن به کمپانی Moz اشاره شده است اما لینک Moz درج نشده است. در چنین موقعیتی می توانید به وبمستر سایت مورد نظر پیام دهید و درخواست کنید لینک شما را درج کنند.
تصحیح لینک های شکسته: با این روش می توانید با تلاش بسیار کم، لینک های خوبی به دست آورید. اما چگونه؟ فرض کنید لینکی از سایتی داشتید که حالا 404 شده است. یعنی قبلا با این لینک افرادی به سایت شما می آمدند و از صفحه خاصی بازدید می کردند. اما مدتی است این صفحه را حذف یا به جای دیگری منتقل کرده اید. هرچه که هست، حتما این لینک های شکسته را ریدایرکت 301 کنید تا چگالی صفحه به جایی دیگر منتقل شود. حتما این روش عالی و ساده را امتحان کنید.
استفاده از سرویس HARO) Help a Reporter Out): گزارشگران هرگونه سوال یا اطلاعاتی که از یک مقاله بخواهند را از طریق این سرویس ایمیل با شما در میان می گذارند. نه تنها این کار یک PR کلی و خوب است، بلکه موقعیتی عالی برای گرفتن لینک محسوب می شود. من دوست دارم به لینک سازی هم به چشم یک PR خوب نگاه کنم.
بی نظیر باشید و اسپانسر چیزهای بی نظیری هم شوید: من مطمئن هستم هرکدام از شما، یک خیریه محلی یا غیرانتفاعی را سراغ دارید که می توانید اسپانسر آن شوید. این خیریه هرچقدر هم که کوچک یا بزرگ باشد، به این کار فکر کنید. با این کار، فرصتی برای گرفتن لینک نیز خواهید داشت، پس حتما خوب به این گزینه فکر کنید.
سوال و یا درخواست کنید: سوال کردن هیچ ایرادی ندارد. درخواست کردن هم هیج ایرادی ندارد، به خصوص زمانی که به درستی انجام شود. می دانیم که درخواست لینک سازی به طور کلی زیاد مورد پسند نیست چون نرخ پاسخ آن بسیار پایین است و چیزی در حدود 4% تا 7% می باشد که واقعا بد است. اما اگر کمی استراتژیک عمل کنید یا برای ساخت بک لینک از افرادی درخواست کنید که از پیش می شناسید، می توانید نرخ پاسخ را بیشتر کنید.
محتوای منحصر به فرد و عالی تولید کنید: حتما شما هم شنیده اید که افراد زیادی می گویند: “لینک سازی دیگر مرده است. شما فقط باید محتوای عالی بسازید و بعد همه به طور طبیعی به آن لینک می دهند” من هم تا حدودی موافقم اما به نظرم باید این دو را با هم ترکیب کنیم. یعنی هم باید محتوای عالی تولید کنید و هم به ساخت بک لینک بپردازید.

دسته بندی : بک لینک